مرکز خرید tashir ایروان

خرید یکی از تفریحات برای خانم ها و البته برای گردشگران است. یکی از جاذبه های گردشگری هر کشوری مراکز خرید صنایع دستی و سوغاتی های آن کشور است. در ادامه با تورکده همراه باشید تا یکی از معروفترین فروشگاه های ارمنستان را به شما معرفی نماییم.

Tashir Mall Yerevn

مرکز خرید Tashir یکی از معروفترین و قابل توجه ترین مراکز خرید ارمنستان است که توجه بیشتر گردشگران را به خود جلب میکند. نام این فروشگاه برگرفته از یک شهر در استان لوری به نام تاشیر است. این مرکز خرید در جنوب ایروان و مابین خیابان های yervand kochar و movses khorenatsi street واقع شده است. در طبقه اول این فروشگاه بزرگ شما میتوانید از سبک متفاوت طلا و جواهرات دیدن و خرید کنید و در طبقات بالایی از پوشاک، کیف و کفش بازدید داشته باشید. تفاوت اصلی این فروشگاه با سایر فروشگاه های ارمنستان در قیمت بالا و البته کیفیت بالا و لوکس بودن این اجناس است. تمامی اجناس این فروشگاه از برند های ایتالیا، ترکیه، فرانسه و برندهای بین المللی می باشد و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای است.

نمای داخلی فروشگاه

نمای داخلی فروشگاه

اگر به سفر ارمنستان می روید یک نیم روز را به بازدید از این مرکز خرید اختصاص دهید. در اطراف این فروشگاه هم می توانید ناهار را میل بفرمایید. پیتزا تاشیر از فست فود هایی است که شعبه های بسیاری دارد و یکی از شعبه های خوب آن نیز در نزدیکی فروشگاه تاشیر است. اگر از نظر مالی و مدیریت هزینه ها مشکلی ندارید بدون شک این مرکز خرید بهترین انتخاب برای خرید کردن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *