تورهای ترکیه پس از انفجار فرودگاه آتاتورک ترکیه حراج شدند

با وجود مرگ یک ایرانی در انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول، آژانس‌های مسافرتی ایرانی نه تنها تبلیغ تورهای ترکیه را متوقف نکرده‌اند، بلکه از صبح امروز (چهارشنبه) حراج این تورها را آغاز کرده‌اند تا مشتریان وحشت‌زده‌شان را از منصرف شدن باز دارند.
طبق آخرین اطلاعات اعلام شده از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، در حادثه‌ی تروریستی شب گذشته در فرودگاه آتاتورک، یک نفر ایرانی کشته و پنج ایرانی دیگر زخمی شده‌اند. در مجموع حدود 40 نفر در این حادثه تروریستی جان خود را از دست دادند.

با وجود مرگ یک ایرانی در انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول، آژانس‌های ایرانی نه تنها تبلیغ تورهای ترکیه را متوقف نکرده‌اند، بلکه از صبح امروز (چهارشنبه) حراج این تورها را آغاز کرده‌اند تا مشتریان وحشت‌زده‌شان را از منصرف شدن باز دارند.
طبق آخرین اطلاعات اعلام شده از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، در حادثه‌ی تروریستی شب گذشته در فرودگاه آتاتورک، یک نفر ایرانی کشته و پنج ایرانی دیگر زخمی شده‌اند. در مجموع حدود 40 نفر در این حادثه تروریستی جان خود را از دست دادند.
«حسن قشقاوی» معاون پارلمانی و کنسولی و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، همچنین از حال وخیم یکی از ایرانی‌ها که در انفجار شب گذشته زخمی شده خبر داده و بیان کرده که امیدوار است تعداد مجروحین و کشته‌شدگان ایرانی در این حادثه افزایش پیدا نکند.
سفارت ایران در ترکیه هنوز پیام‌های هشداردهنده‌ی خود را برای اتباع ایرانی که قصد سفر به ترکیه داشته‌اند، اعلام نکرده است. از سوی دیگر اما طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری ایران، تمام پروازها به مقصد فرودگاه آتاتورک استانبول کنسل شده است.
با این حال در شرایطی که ترکیه شب پرالتهابی را پشت سر گذاشته، اما برخی آژانس‌های گردشگری ایران بدون توقف، کماکان به تبلیغ تورهای این مقصد آن‌هم با رقمی نازل‌ ادامه می‌دهند. طبیعتا وضع موجود باعث شده جمعیت قابل توجهی از سفر به این کشور انصراف دهند و آژانس‌هایی هم که قبلا خدمات را چارتر کرده‌اند، برای جبران خسارت‌های خود، تورهای VIP را با آفرهای ویژه‌ به فروش بگذارند، به امید آن‌که مسافران وحشت‌زده از اتفاق فرودگاه آتاتورک را ترغیب کنند.
این اقدام برخی آژانس‌ها در شرایط حاضر تا آنجا پیش رفته که تورهای VIP که تا دیروز بالای یک و نیم میلیون تومان قیمت داشت، حالا با قیمت ۹۵۰ هزار تومان به فروش گذاشته شود.

منبع: کجارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *