جزیره بورا بورا

بورا بورا به معنی اولین متولد است. بورا بورا جزیره ای کوچک در جنوب اقیانوس آرام و شمال غربی تاهیتی در پلینزی فرانسه است. این جزیره متلعق به فرانسه می باشد و بین آمریکا و استرالیا واقع شده است.

جزیره بورا بورا

بورا بورا ( Bora Bora) به معنی اولین متولد است. بورا بورا جزیره ای کوچک در جنوب اقیانوس آرام و شمال غربی تاهیتی در پلینزی فرانسه است. این جزیره متلعق به فرانسه می باشد و بین آمریکا و استرالیا واقع شده است. با یک پرواز در حدود یک ساعت از تهی یا موریا به این جزیره میرسید.آب های شفاف و کریستالی باعث شهرت بی نظیر این جزیره گرمسیری شده است. این جزیره دارای دو فصل (تابستان و زمستان) می باشد. تابستان از ماه نوامبر شروع شده و تا آوریل طول می شکد. در تابستان بارش باران به صورت طوفان های خفیف و غیر قابل پیش بینی اتفاق می افتد و در فصل زمستان جزیره خشک است و باران به ندرت صورت می گیرد.

نمایی از جزیره بورا بورا

در این جزیره از خطر حیواناتی مثل مار یا حشرات سمی به دور هستید ولی خطرناک ترین اتفاق در این جزیره سقوط نارگیل است. تصور کنید نارگیلی که در حدود دو کیلو وزن دارد از ارتفاع 30 متری سقوط کند. قبل از سفر به این جزیره خود را برای یک پیاده وری طولانی آماده کنید چون هیچ وسیله نقلیه عمومی در این جزیره وجود ندارد، تنها یک اوتوبوس توریستی وجود دارد که یک تور دو ساعته را در جزیره برگزار می کند.

هتل های روی آب

در سال 2013، به عنوان بهترین ساحل جهان معرفی شده و شعار (خیلی عالی برای باورکردنی بودن) به خود اختصاص داد. ‏ ‏ ‏ ‏

هزینه سفر به این مقصد در حدود 1300 دلار می باشد. این جزیره به عنوان یک مقصد ماه عسل بین المللی تحسین شده به حساب می آید. همه چیز در این جزیره ده برابر مقیاس عاشقانه است….

هتل های روی آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *