هفت روز پیاده روی در ارمنستان

برنامه سفری متفاوت برای ارمنستان را مطالعه کنید مکان های زیادی در ارمنستان وجود دارد که می شود با پیاده وری به آنها دسترسی پیدا کرد. ما بر این معتقدیم که ارمنستان زیبایی های خود را به کسانی نشان می دهد

تور هفت روز پیاده وری ارمنستان

مکان های زیادی در ارمنستان وجود دارد که می شود با پیاده وری به آنها دسترسی پیدا کرد. ما بر این معتقدیم که ارمنستان زیبایی های خود را به کسانی نشان می دهد که از پیاده وری طولانی در مسیرهای سخت ترسی ندارند، پس اگر شما از پیاده وری ترسی نداریدبرنامه 7 روزه پیاده روی تور ارمنستان ما را مطالعه کنید.

برای پیاده روی توصیه میکنیم که عینک آفتابی و جعبه کمک های اولیه، کرم ضد آفتاب حتما به همراه داشته باشید. لباس های ضروری: ژاکت گرم، کفش راحت، جوراب گرم، دستکش، کلاه اسکی، شلوار جین یا شلوار استرج و وسایل بهداشت شخصی

محل اقامت: گشت در ایروان ( پارک پیروزی، ساختمان اپرا ایروان ، باله تاتر، میدان جمهوری ایروان )، اقامت شبانه در هتل.

روز اول

ورود: شما راهنمای خود را در فرودگاه ملاقات خواهید کرد. و با راهنمایی او محل اقامت خود را خواهید یافت.

روز دوم

بازدید از معبد گارنی   و  Havuts Tar

برای بازدید از گارنی 1401 متر پیاده وری را پیش دارید. در این مسیر روش طبخ نان لواش ارمنی را خواهید دید و همچنین از اماکن تاریخی مثل صومعه گغارت معبد گارنی و دریاچه سوان بازدید نمایید. پس از طی 1622 متر به Havuts Tar خواهید رسید.

شب را در چادر امنی که برپا کرده اید سپری کنید.

نمایی از دریاچه سوان

روز سوم

در روز سوم گشت ها را از دریاچه سوان شروع کرده و پس از طی کردن مسیر به دریاچه پارز خواهید رسید. در مسیر از شهر های دلیجان، دریاچه پارز، صومعه gosh، صومعه haghartsin، بازدید خواهید کرد.

روز چهارم

در این روز بازدید از صومعه یا کلیسا خورویراپ، بازدید از کوه آرارات و بازدید از نوراونک را به شما پیشنهاد می دهیم. در مسیر از کارخانه آرنی می توانید بازدید کنید و از دیدن صومعه نوراونک در میان تپه های قرمز رنگ لذت ببرید.

نمایی از صومعه نوراوانک

روز پنجم

در این روز پیاده روی و بازدید از غار های apaga lastiver  را پیشنهاد می دهیم. طول تقریبی 3.3 کیلومتر می باشد.

روز ششم

در این روز بازید از شهر را پیشنهاد می دهیم.

روز هفتم

روز خروج و بازگشت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *