آبشار مرادیه وان ترکیه

آبشار مرادیه وان ترکیه

آبشار مرادیه وان ترکیه از زیبایی های آناتولی شرقی است. و به تازگی در حال جذب مسافران زیادی به سمت خود شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تورکده همراه باشید.

آبشار مرادیه وان ترکیه
وان اولین شهر مرزی ایران و ترکیه از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار است. آبشار مرادیه یکی از زیباترین و ویژه ترین جاذبه های این شهر است. در سفر زمینی به وان اگر از مسیر بازرگان چالدران گذر کنید در 88 کیلومتری شهر وان در جاده وان- دوغوبیازیت و به سمت غربی جاده اصلی دوغوبیازیت و در 20 کیلومتری تقاطع جاده تاتوان قرار دارد. در این مسیر زیبایی های بیشماری انتظار گردشگران را می کشد بعد از گذشتن از این مسیر آبشار زیبایی را خواهید دید.

این آبشار زیبا چیزی در حدود 80 متر عرض و 6 متر ارتفاع است. برای دیدن این آبشار باید از روی یک پل معلق کابلی عبور کنید تا بتوانید در مقابل آبشار قرار بگیرید. صدای برخورد آب با سنگ های پایین آبشار به قدری زیاد است که شنیدن صدای گردشگران در محدوده 50 متری از آبشار به سختی صورت می گیرد. در اطراف دریاچه مرادیه رستوران ها و کافی شاپ هایی را به شکل کلبه های چوبی ساخته اند که گردشگران در این محل ها به دور از تجملات شهری لحظاتی را به تماشای منظره زیبای دریاچه سپری کنند. با توجه به موقعیت مکانی این دریاچه در فصول سرد کاملا یخ میزند اگر زمستان را برای بازدید از این منطقه انتخاب میکنید حتما لباس گرم به همراه خود داشته باشید. آن چه مسلم است زیبایی های این آبشار در تابستان چندین برابر است و جنگل کوچکی که در اطراف این آبشار است در فصل بهار و تابستان زیبایی آبشار مرادیه را چندین برابر می کند.

برای اطلاع از سایر جاذبه های گردشگری وان ماطلب زیر را دنبال کنید. قلعه وان ترکیه یکی از جاذبه های مهم شهر وان است. برای خرید به مرکز خرید AVM وان ترکیه واقع در خیابان جمهوریت مراجعه نمایید. از جاذبه های دیدنی وان میتوان دریاچه وان ترکیه را نام برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *