پارک آبی ایروان

پارک آبی ایروان

با توجه به بهترین فصل سفر به ایروان که از اردیبهشت تا شهریور ماه می باشد، تفریحات آبی در این فصل از پرطرفدارترین لذت های این سفر می باشد.

پارک آبی ایروان

مجموعه آبی و تفریحی ارمنستان در منطقه ای حدودا 15 دقیقه خارج از مرکز شهر ایروان در خیابان میاسنیکان در منطقه دوردورک ایروان واقع شده است. این مجموعه دارای دو بخش تابستانی و مجموعه سالنی می باشد. مجموعه ایی که پارک آبی ایروان در آن واقع شده است شامل باغ وحش و باغ گیاه شناسی است. ساخت این مجموعه به سال 2001 برمی گردد.
پارک آبی داخل سالن دنیای آب ایروان که به آکواتک نیز معروف است، در سال 2008 در زمینی به مساحت 5هزار متر در کنار پارک تابستانی دنیای آب افتتاح شد. پارک آبی داخل سالن ایروان دارای دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، چندین سرسره بزرگ آبی، آبفشان و امکانات دیگر است. آکواتک همچنین دارای یک هتل با 29 اتاق، یک باشگاه بدنسازی، یک مرکز توانبخشی پزشکی، و امکانات صخره نوردی است.  هتل آکواتک نیز خود دارای استخر سرپوشیده و سرباز می باشد و بسیاری از مسافران مجذوب تفریحات آبی این هتل می شوند. معمولا در بیشتر فصول سال با اقامت در این هتل یک بلیت رایگان برای استفاده از مجموعه پارک آبی دریافت میکنید. اگر قصد شما از سفر به ارمنستان استفاده از این پارک آبی می باشد با توجه به دور بودن این مجموعه از منطقه شهری اقامت در هتل 4 ستاره آکواتک رو به شما پیشنهاد می دهیم.

این مجموعه در تمامی فصول سال باز نیست، فصل کاری از 1 ژوئن تا 30 سپتامبر است. در زمستان بزرگترین استخر پارک با مساحت ۵۰۰ مترمربع به یک پیست اسکیت تبدیل می‌شود.

برای دسترسی به این مجموعه از میدان ریپابلیک (جمهوری) در مرکز این شهر، که حدودا 5/5 کیلومتر فاصله دارد این مسیر را می توان از طریق خیابان های نعلبندیان، هراتسی و میاسنیکان در ده دقیقه با خودرو پیمود.
آدرس: ارمنستان، ایروان، نورنورک، خیابان میاسنیکیان، شماره 40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *