جزیره جیمز باند پوکت تایلند

جزیره جیمز باند پوکت تایلند

جیمزباند یکی از جاذبه های دیدنی در کشور تایلند است. برای تجربه سفر تایلند با تورکده همراه باشید.

تایلند به عنوان یکی از قطب های گردشگری دنیا سالانه میزبان میلیون ها مسافر از نقاط مختلف دنیا می باشد بی دلیل نیست که این کشور که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد دارای این همه مسافر می باشد و پوکت به عنوان یک از بهترین شهرهای این کشورجزء محبوب ترین شهرهای جهان است که ارزش پرداخت هزینه های بیشتر را دارد زیرا برای رفتن به پوکت قیمت پرواز تا حدودی گران تر است ضمن آن که مکان های گردشگری این شهر هم به لحاظ طبیعی هم به لحاظ فرهنگی بسیار زیاد است که حیف است بدون دیدن آنها سفرتان را به پوکت پایان دهید  در این میان جزیره جیمز باند مانند الماسی در میان آب های  این شهر می درخشد پیشنهاد صد درصدی ما این است که حتما از این جزایر دیدن کنید.

جزیره ی جیمز باند : بی شک یکی از جالب ترین و در عین حال زیبا ترین جایی که هر مسافری که به پوکت سفر کرده است و یا اشتیاق سفر به این شهر دوست داشتنی را دارد دیدن جزیره ی جیمز باند است این جزیره در بخش شمالی پوکت قرار دارد و میتوان به گونه ای آن را نمادی طبیعی و خدادادی برای پوکت تبدیل کرده جزیره جیمز باند با صخره های آهکی و عمودی و باریک و سرسبز در دل آب های فیروزه ای و گاهی زمردین  رنگ و خیال انگیز اولین بار در فیلم جیمز باند به شهرت جهانی رسید. فیلم جیمز باند با نام “مردی با اسلحه طلایی ” در این جزیره ساخته شده است و باعث معرفی این خلقت کم نظیر خداوند به جهان شده است. صخره های عجیب که مانند انگشت از آب سر بر آورده با پوشش گیاهی مختص به خود  به این جزیره زیبا منظره ای فرا طبیعی بخشیده است که هر بیننده ای را متحیر می کند. به اعتقاد بسیاری از کسانی که به نقاط مختلف دنیا سفر کرده اند جیمزباند زیبا ترین منظره ایست که در تمام سفرهایشان رویت کرده اند. برای رفتن به جزیره جیمز باند می توانید از لیدر تور خود در پوکت، تور جزیره جیمز باند را خریداری کنید یا میتوانید از دفاتر گردشگری که در سطح شهر وجود دارد آن را خریداری کنید .

مانند جزیره فی فی تور ها ی جزیره جیمز باند از صبح حدود ساعت 8 صبح آغاز می شود و تاقبل از غروب آفتاب  ادامه دارد زیرا بهترین زمان برای دیدن این جزیره و لذت بردن از آن صبح تا عصر است حدود قیمت این تور ها از تور لیدر ها 45 تا 50 دلار و در مراکز گردشگری حدود 1600 بات می باشد .برای این سفر نیم روزه حتما مایو، حوله  ، کفش مناسب ، کرم ضد آفتاب،  قرص ضد تهوع ، و حتما لباس اضافه و مناسب و راحت، کیف مناسب برای پول و جای دادن گوشی موبایل، عینک آفتابی، گوش گیر و دماغ  گیر همراه داشته باشید. حتما مقداری پول با خود همراه داشته باشید زیرا برای خرید و استفاده از امکاناتی که خارج از پکیج ارائه شده است و همچنین تهیه سوغات مشکلی نداشته باشید. ابتدا از دم درب هتل تا اسکله هایی که کشتی از آنها عازم میشود با ون یا وسیله نقلیه مخصوص شرکت گردشگری یا کارگزار خواهید رفت در طول مسیر بسته به موقعیت هتل ممکن است از مسیرهایی عبور کنید که یک چشم انداز زیبا از جزیره جیمزباند داشته باشید  سپس حدود یک الی یک ساعت و نیم مسیر دریایی تا رسیدن به جزیره به طول می انجامد اکثر تور های گردشگری به مقصد  این جزیره توقفی در نزدیکی جیمزباند  در یک جزیره کوچک دارند که بسیار زیباست و چشم اندازی بسیار عالی به جزیره جیمز باند دارد این مکان مسلمان نشین دارای مسجدی زیباست که میتوانید از مغازه های آنجا یادگاری و یا کالاهای بومی آنجا را خریداری کنید .

در این مکان 4 جزیره وجود دارد پس از آن که به ساحل جزیره رسیدید می توانید در آب های زیبای جزیره شنا کنید نکته ایمنی آن که مراقب موجودات دریایی گزنده باشید تا آسیب نبینید ضمن آنکه ساحل ممکن است لغزنده باشد مواظب باشید به صخره ها برخورد نکنید در اکثر مواقع که شرایط مساعد باشد قایق های کوچکی به نام کایاک وجود دارد که به وسیله آنها می توانید صخره ها و غار ها ی این منطقه را ببینید  در بعضی نقاط باید کف قایق دراز بکشید تا بتوانید از آن عبور کنید عصر هنگام تور پایان می پذیرد  به یاد داشته باشید که از دستنبند های رنگی که از طرف تور مربوطه به شما داده میشود مراقبت کنید تا برای پیدا کردن  همراهان و کشتی تان دچار مشکل نشوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *