جاذبه های گردشگری وان ترکیه

جاذبه های گردشگری وان ترکیه

جاذبه های گردشگری وان ترکیه از موارد مهم برای مسافران که قصد سفر به وان ترکیه را دارد خواهد بود.

جاذبه های گردشگری وان ترکیه

مسافران که قصد خرید تور وان را دارند بهتر است که ابتدا با کلیت جاذبه های شهر وان آشنا شوند. شهر وان یکی از شهرهای مرزی ایران و ترکیه است. سالانه مسافران بسیاری از ایران بخصوص شهرهای مرزی ایران به این شهر سفر می کنند. این شهر کوچک اما مرزی با داشتن جاذبه های فراوانی هر نوع سلیقه ایی را پاسخگو خواهد بود. جاذبه های معروفی که بتوان نام برد آبشار مرادیه، قلعه وان، دریاچه وان، مراکز خرید مختلف مثل avm، خانه گربه های وان و بسیاری جاذبه های مختلف که گردشگران برای دیدن آن به این شهر سفر میکنند.
سعی می کنیم بطور مختصر هر کدام از این جاذبه ها را برای شما شرح دهیم.

قلعه وان ترکیه

قلعه وان و جاذبه های گردشگری که در تور وان وجود دارد قطعا ارزش بازدید را خواهد داشت. در شرق ساحل دریاچه بزرگ وان برروی کوه ها آثاری از قلعه ایی قدیمی بر جای مانده است. قدمت این قلعه به قرن 9 پیش از میلاد نسبت داده می شود.

قلعه وان ترکیه

آبشار مرادیه وان ترکیه

وان اولین شهر مرزی ایران و ترکیه از طبیعت بکر و زیبایی برخوردار است. آبشار مرادیه یکی از زیباترین و ویژه ترین جاذبه های این شهر است. در سفر زمینی به وان اگر از مسیر بازرگان چالدران گذر کنید در 88 کیلومتری شهر وان در جاده وان- دوغوبیازیت و به سمت غربی جاده اصلی دوغوبیازیت و در 20 کیلومتری تقاطع جاده تاتوان قرار دارد. در این مسیر زیبایی های بیشماری انتظار گردشگران را می کشد بعد از گذشتن از این مسیر آبشار زیبایی را خواهید دید.

آبشار مرادیه وان

دریاچه وان

دریاچه وان بزرگترین دریاچه آب شور ترکیه و دومین دریاچه آب شور خاورمیانه است. شهر وان بزرگترین شهر مرزی ایران و ترکیه است. درست است که بیشتر مسافران این مقصد به قصد خرید به این شهر سفر میکنند ولی این شهر جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی دارد. شهرت این شهر بیشتر برای مراکز خرید و هتل های مناسب و بیش از همه کتیبه خشایار شا است. آب تنی در آب این دریاچه را به شما پیشنهاد می دهیم.

دریاچه وان ترکیه

مرکز خرید آ و م

شهر وان با داشتن مراکز خرید بسیار و نزدیکی به مرز خاکی ایران باعث شده که سالانه تعداد زیادی ازایرانیان به منظور خرید ارزان و خوب به این کشور سفر کنند تا با داشتن اوقاتی خوش و همچنین بازدید از مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری شهر وان خرید ارزان و همراه با نشاطی را داشته باشند. اما برای خرید از کجا شروع کنیم؟ و چه فروشگاه هایی را برای خرید انتخاب کنیم؟ می توانید برای خرید از تور وان هم استفاده کنید.
در خیابان جمهوریت که در واقع یکی از مهمترین و اصلی ترین خیابان های شهر است ( تقریبا در اواسط این خیابان) پاساژ AVM قرار گرفته است. این پاساژ یکی از مراکز اصلی خرید در شهر است که بسیاری از برندهای معروف در این ساختمان دور هم جمع شده اند. در ادامه همراه تورکده باشید تا دقیق ترین در مورد این پاساژ برای شما توضیح دهیم.

مرکز خرید avm

خانه گربه های وان

پس از آن هنگامی که از شهر وان ترکیه دیدنی نمایید و از مراکز خرید آن خرید می کنید بهتر است از جاذبه های دیدنی شهر وان را نیز از دست ندهید. خاص بودن این گربه ها آن را به یک نماد اصلی شهر تبدیل کرده است.

خانه گربه های وان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *