در فصل زمستان چه مکان هایی را برای سفر انتخاب کنیم؟

سفر در زمستان

شاید برای هر شخصب پیش اماده باشد که در زمستان نیاز به سفر را در خود حس کرده باشد اما به علت سردی هوا رقبتی برای سفر نشان ندهد. مکان های گرم برای رفتن در زمستان ممکن است انگیزه شما را برای رفتن به جاده در این روزهای سرد زمستان بیشتر کند. اگرچه هر فصل زیبایی خاص خود را دارد، اما برخی از بدن ها نمی توانند تابستان را رها کنند. این مقاله برای آن دسته از عاشقان تابستان است.

به کشورهای با دمای بالای 20 درجه سفر کنید

از آنجایی که تعطیلات زمستانی جنبه های زیبایی دارد، کشورهایی نیز وجود دارند که می توانید در زمستان تعطیلات تابستانی داشته باشید. برای کسانی که نمی توانند تابستان را رها کنند، می خواهند به لذت بردن از آفتاب ادامه دهند، که می خواهند شلوارک و تی شرت بپوشند و به پیاده روی گرم بروند، گزینه های زیادی در میان مکان های گرم برای رفتن در زمستان وجود دارد. تقریباً همه این کشورها بالای 20 درجه هستند. البته که مکان های گرم روی زمین بسیار است اما در ادامه لیست چند کشور و مکان های دیدنی آن ها را برای شما آورده ایم. اگر آماده باشید سفری از سردی زمستان تا گرمای تابستان آغاز می شود.

مکان های گرم برای رفتن در زمستان

چند نفر از ما می خواهیم در زمستان به مکان های گرم برویم؟ در حالی که در ایران زمستان است، تابستان در بسیاری از کشورها ادامه دارد. بله، هنوز کسانی هستند که در دریا شنا می کنند، آفتاب می گیرند و با دمپایی راه می روند. اگرچه هر فصل زیبایی خاص خود را دارد، اما برخی از بدن ها نمی توانند تابستان را رها کنند. این مقاله برای آن دسته از عاشقان تابستان است. اگرچه در اروپا کمی دشوار است، اما هنوز هم می توان گرمای تابستان را در کشورهایی مانند خاورمیانه، آسیا و آفریقا پیدا کرد. در اینجا مکان های مقرون به صرفه و نزدیک از آن کشورها را لیست کرده ایم…

دبی

وقتی صحبت از مکان های گرم برای رفتن در زمستان می شود، یکی از اولین جاهایی که به ذهن می رسد، دبی است . چون دسترسی به آن آسان است. علاوه بر این، دبی ایستگاه های دیدنی زیادی دارد. با برج العرب باشکوه و ساحل معروف جمیرا به سرعت دبی را معرفی می کنیم. سپس به کاوش در قصر شیخ نهر دبی ادامه می دهیم که دبی را به 2 منطقه تقسیم می کند. پس از دیدن شهر افسانه ای باغ معجزه که دارای طولانی ترین دیوارهای گل جهان است که با استفاده از 45 میلیون گل طراحی شده است، به جزیره نخل، جزیره ای ساخته دست بشر سفر می کنیم.

دبی

همچنین تجربیات مختلفی برای انجام در دبی وجود دارد. به عنوان مثال، کاوش شبانه دبی که از جمله فعالیت های خاص منطقه در این آب و هوای گرم است، تجربه بسیار جدیدی است. همچنین می توان تجربیات مختلفی مانند تور سافاری در صحرا، بازدید از مزارع شتر و صرف غذا در اردوگاه بادیه نشینان برپا شده در صحرا را داشت.

دوحه

دوحه واقع در ساحل خلیج فارس در قطر واقع شده است. دوحه، ستاره محبوب و درخشان خاورمیانه، روز به روز به منطقه ای جدید برای گردشگران تبدیل شده است و برای کسانی که می خواهند یک تعطیلات عجیب و غریب و متفاوت داشته باشند تجربه ای متفاوت می آفریند. علاوه بر این، در حالی که در ایران زمستان است، دمای هوا در دوحه بالای 20 درجه است. با این شرایط نمی توان به دوحه نرفت. دوحه با رشد اقتصاد خود با نفت و گاز طبیعی، هتل های پنج ستاره و سواحل باشکوهی دارد. علاوه بر خیابان‌های همیشه پر جنب و جوش، مراکز خرید، فعالیت‌های هنری، معماری و ثروت‌های فرهنگی، غذاهای دوحه راه زیادی را پیموده است. اگر قصد پیوستن به تورهای دوحه را دارید ، فراموش نکنید که می‌توانید هنگام شنا در اینجا به یک سافاری در صحرا بروید. حتما باید موزه مثاف و هنرهای اسلامی را ببینید که از مکان های دیدنی دوحه هستند وهمچنین موزه ملی قطر که جایزه آقاخان را به خود اختصاص داده است. سوق واقف، بازار سنتی عربی که لباس، جواهرات، ادویه جات و صنایع دستی می فروشد، نیز کاملاً اصیل است. در دوحه که از جمله مکان های گرم برای سفر در زمستان است، می توان هم تعطیلات تابستانی و هم یک تور فرهنگی را داشت.

دوحه

کوبا

وقتی صحبت از مکان های گرم برای رفتن در زمستان به میان می آید، نمی توان از مکان زیبایی مثل کوبا چشم پوشی کرد. مردم رنگین پوست، موسیقی و رقص کوباهم فصل و هم مردم همیشه گرم هستند. کوبا با سبک معماری منحصربه‌فرد، ماشین‌های نوستالژیک آمریکایی دهه 50، سیگار برگ، کوکتل، مردمان چیرک و خیابان‌های مملو از موسیقی، کشوری است که بیش از همه  دیدنی خواهد بود. در حالی که در ایران زمستان است، هوا در کوبا بالای 20 درجه است. بنابراین، برای عاشقان تابستان، ماه های زمستانی ما برای رفتن به کوبا کاملا ایده آل است. پس بیایید با پایتخت هاوانا شروع کنیم. اولین ایستگاه ما در کوبا هاوانا است. میدان کلیسای جامع، کلیسای جامع سان کریستوبال د لا هابانا و بار La Bodeguita del Medio، جایی که نویسنده مشهور آمریکایی ارنست همینگوی در هاوانا حضور دارد، از جمله مکان‌هایی هستند که در هاوانا با خانه‌های رنگارنگ، کافه‌ها و ماشین‌های زیبایش می‌توان دید. معبد ال تمپلت، واقع در پلازا د آرماس در هاوانا، حتما باید قلعه Castillo de la Real Fuerza و موزه شهر هاوانا را ببینید. همچنین باید میدان انقلاب، گورستان کریستف کلمب، و شهر چه گوارا، سانتا کلارا را نیز به لیستی اضافه کنید که تقریباً همه در هنگام نام بردن از کوبا به آن فکر می کنند.

کوبا

بانکوک و پاتایا

از آنجایی که آنها دوتایی جدایی ناپذیر هستند، ما همیشه آنها را در همه جا در کنار هم می بینیم. زیبایی های تایلند، بانکوک و پاتایا تقریباً در تمام سال تابستان را تجربه می کنند. اولین توقف ما در بانکوک و پاتایا، مکانی واقعی از دریا، ماسه و خورشید، بانکوک است. در اینجا می توانید مجسمه بودای دراز کشیده، مجسمه بودای نشسته، استوپاها (سنگ قبرها)، معبد سلطنتی Wat Pho و معبد Wat Traimit را با مجسمه بودای طلایی 5.5 تنی در داخل آن ببینید. محله چینی ها، بازار گل، ساختمان پارلمان و وات آرون از جمله ایستگاه هایی هستند که در این منطقه باید از آن بازدید کرد. تور کانال در بانکوک، غذا دادن به گربه ماهی مقدس، سفر به بازار شبانه، ناهار خوری در Baiyoke Sky، بلندترین ساختمان تایلند با 85 طبقه، از جمله تجربیات مختلف خواهد بودکه می توانید در این سفر داشته باشید.

در پاتایا، می‌توانید پارک میلیون ساله سنگی پر از کروکودیل، جزیره مرجانی، باغ استوایی عظیم Nong Nooch Tropic را ببینید و رقص‌های تایلندی و نمایش‌های بوکس تایلندی را تماشا کنید.

بانکوک

پوکت

مردم پوکت آن را جزیره ای برای کسانی که تابستانی بی پایان می خواهند، می نامند. پوکت، جزیره ای در جنوب کشور توریستی تایلند که شهرت جهانی دارد، از جمله مکان های گرمی است که در فصل زمستان می توان به آن سفر کرد. تور خود را در این جزیره باشکوه با جزایر مرجانی فی فی  آغاز می کنیم. ما در خلیج مایا شنا می کنیم، مکانی که بخش هایی از فیلم «ساحل» لئوناردو دی کاپریو فیلمبرداری شده است، با ساحل شنی آن که با درختان نخل تزئین شده و دریای فیروزه ای تمیزش. سپس به جزیره دیگر، فی فی لی می رویم. غار وایکینگ ها یکی از مکان هایی است که باید در اینجا ببینید.

پوکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *