ادرنه کجاست؟ مکان های دیدنی و جاذبه ها

تصمیم گرفتیم از اوقات زیبای پاییز استفاده کنیم و تحقیقات مقدماتی برای مکان های دیدنی ادرنه انجام دادیم و به راه افتادیم. ادرنه که در فاصله کمی از استانبول قرار گرفته است مسیر عالی برای گذراندن تعطیلات اخر هفته است. سفر ما این بار به ادرنه ، شهر ابدی تراکیه است. ادرنه، دروازه امپراتوری عثمانی به بالکان بود، اکنون با بلغارستان و یونان هم مرز است. آن خیابان های قدیمی، جایی که معماری عثمانی در آن گسترش یافته است و میزبانان مهاجر صمیمی منتظر شما هستند. اگر آماده باشید، تور ادرنه را شروع می کنیم.

مکان های دیدنی در ادرنه: این مکان دیگری در پاییز ادرنه است

شما می توانید برنامه ای با جایگزین های روزانه یا آخر هفته برای لیست مکان های دیدنی ادرنه تهیه کنید که برای کسانی که به تور ادرنه می روند بسیار مفید خواهد بود. مکان های زیادی برای بازدید در ادرنه وجود دارد، بنابراین به شما توصیه می کنم از زمان خود به خوبی استفاده کنید.


مسجد سلیمیه

مسجد سلیمیه، شاهکار معمار سینان، شماره یک در فهرست مکان‌های دیدنی ادرنه است. از آنجایی که معمار سینان در زمان ساخت مسجد سلیمیه 90 ساله بود، سلیمیه را شاهکار می نامند. همه برای بازدید از مسجد سلیمیه که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد به ادرنه می روند. از اینکه مسجد سلیمیه را در هر کجای ادرنه که باشید می توانید ببینید ، شگفت زده خواهید شد.

 

مجتمع بایزید

این مجموعه که شامل مدرسه ، بیمارستان و مسجد دوم بایزید است، یکی از مکان‌هایی است که باید در ادرنه با هماهنگی‌های لازم از آن دیدن کرد. کسانی که این بنا را ساخته اند قصد داشتند که پیشرفت ادبیات پزشکی را نشان دهند نه تحولات دوره عثتمانی را، یکی از اتاق های این بنا برای دانشجویان آماده شده است که اثار گذشته را نشان می دهد. عناصری مانند کتیبه های عثمانی و لباس کاملاً قابل توجه و دیدنی هستند. این موارد شگفت انگیز است که می بینیم چنین درک در گذشته توسعه یافته است. دلیل این شگفتی البته ذهنیت حداقل یک قرن پیش است. روش های پزشکی که امروزه نیز استفاده می شود. روش های درمانی آن زمان شاید دردناک بنظر برسند اما عاقلانه در شرایط زمانه خود بوده است.

مسجد بایزید

با مسجد بایزید دوم ادامه می دهیم که در لیست مکان های دیدنی ما در ادرنه قرار دارد. شما می توانید یک روز کامل را در مجتمع سپری کنید. با صرف این زمان بعدها پشیمان نخواهید شد.
ابرها تصور متفاوتی ایجاد می‌کنند… ممکن است برخی افراد از این نقاشی احساس افسردگی عمیقی کنند، اما این منظره ارزش دیدن را دارد… جزئیات جالبی در مسجد نظر را به خود جلب می‌کند. همان گلدوزی های محل اقامه نماز، دوباره به سمت در مسجد نمایان می شود.
آخرین حکایت ما در مورد مسجد در مورد بازسازی مسجد است: می خواهم روی عکس تمرکز کنید. علامت صلیب را خواهید دید. بله، کارگران خارجی که صلیب را که نماد مسیحیت است تعمیر می کردند، زمانی مخفیانه کار می کردند.

کلبه شکار

از آنجایی که زمان ما در حال اتمام است، باید از توقف های بعدی خود به سرعت عبور کنیم. کلبه شکار که به شما توصیه می کنم آن را در فهرست مکان های دیدنی ادرنه قرار دهید  ، مقصد مکرر سلاطین عثمانی بود که از علاقه مندان به شکار بودند. می خواستیم چند عکس با شما به اشتراک بگذاریم. ما می توانیم تمام بازتاب های پاییز را در کلبه شکار ببینیم. بعد از منطقه معروف کشتی نفت، یک اقامتگاه شکاری بسیار نزدیک است. اگر وقت دارید، توصیه می‌کنیم به آنجا بروید و یک استراحت کوتاه برای چای داشته باشید.

ایستگاه

مسیر بعدی ما برای مکان های دیدنی در ادرنه، جنگل شهری است که با مریچ در هم تنیده شده است. این منظره فوق العاده است، اگر چه جنگل را  یک شگفتی طبیعی مینامند اما، یک بار دیگر خوشحالیم که به ادرنه آمدیم. با این حال ما انتقادی نداریم. افراد تبردار در جنگل بسیار رایج هستند. امیدواریم مسئولین این موضوع را بدانند و به سمت ایستگاه قدیمی حرکت کنند. فکر می کنم سفر خود را بدون توقف در کنار سلیمیه، جواهر تاج به پایان خواهیم رساند.

 

یک گروه توریستی بسیار شلوغ در ایستگاه قدیمی از ما استقبال می کنند. فکر می کنم که این ایستگاه یکی از نزدیک ترین نقاط به مرز است. ایستگاه قدیمی اکنون شعبه ای از دانشگاه است. بازسازی شده و برای استفاده دانشگاه تعیین شده است. البته این موضوع تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد. قاب عکس من را به یاد خیابان های بالکان می اندازد. کوچک، زیبا و گرم… کافه‌های معتبر، نیمی از توریست‌های ترک زبان، دل ما را در روز ابری و بادخیز ادرنه گرم می‌کنند. حتماً به شما توصیه می کنیم به اینجا بیایید.

ادرنه شهری نیست که در حمل و نقل شهری مشکل داشته باشد. شما می توانید با یا بدون وسیله نقلیه سفر کنید. کیفیت سفر به شما بستگی دارد. از نظر غذا، می توانید غذاهای محلی را در ایستگاه های مشترک ما پیدا کنید. پنکیک، شیرینی، دانشگاه و مناطق DSI در ساحل با کیفیت و مقرون به صرفه است، اما جگر معروف Edirne را بدون مزه کردن را ترک نکنید.

مسجد اوچ شرفلی

مسجد اوچ شرفلی که در زمان ساخت مسجد سلیمیه از معمار سینان الهام گرفته شده است نیز از جمله مکان هایی است که در ادرنه باید از آن بازدید کرد. مسجد اوچ شرفلی که توسط استاد معمار سینان ساخته شده است، یکی از جالب‌ترین بناهاست که هر مناره متفاوت ساخته شده است.

پل مریچ و تونکا

یکی از زیبایی هایی که ادرنه را می سازد پل های آن است. مریچ و پل تونکا باید در لیست مکان های دیدنی شما در ادرنه باشند. پل های مریچ و تونکا که عکاسان طبیعت نیز به آن رفت و آمد می کنند، تنها تعدادی از زیبایی هایی هستند که به عنوان بازتابی از تاریخ باقی مانده اند.

 

چه زمانی به ادرنه برویم؟

اگر از آب و هوای ادرنه اطلاعی ندارید، از اول بگوییم. زمستان های ادرنه بسیار سخت است. بنابراین من نمی توانم به این سوال که در زمستان چه زمانی به ادرنه برویم پاسخ دهم. آب و هوای ادرنه در زمستان ها سرد و در تابستان ها بسیار گرم است. این بدان معناست که ماه های پاییز یا بهار زمان ایده آلی برای آمدن به این شهر است.

 

هتل های ادرنه

اگر به جای سفر یک روزه قصد سفر به ادرنه را با اقامتگاه دارید، پیشنهاد می کنم جستجوی خود را برای هتل های ادرنه آغاز کنید. شما در این زمینه خوش شانس هستید زیرا هتل های ادرنه می توانند نیازهای بسیاری از بخش ها را برطرف کنند. آیا برای رفتن به تور ادرنه با اقامت در هتلی نزدیک به مرکز شهر آماده هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *